2012-10-30

Pastila de ras


Mama lui Stefan cel Bugetar ...


Pe o strada ingusta, intr-un bloc recent,
Unde bate vântul si-i pe jos curent,
Tânara nevasta plânge si suspina
Ca-i oprita apa si nu e lumina.
Si ca la serviciu sotul ei iubit
A plecat la 6 si n-a mai venit.

Orologiul suna noaptea jumatate
Jos in bloc la poarta, oare cine bate?
- Eu sunt, mamă soacra, sunt facut covrig,
Vin de la serviciu si sunt mort de frig!
Tânara nevasta fuge sa-i deschida,
Insa din balcon mama soacră-i striga:

- Ora e târzie, esti un derbedeu!
Unde ţi-e chenzina? Nu-ti sunt soacra eu!
- Nu sunt eu de vina, soarta fuse cruda
Am muncit ca boul pe 50% ...!!! 
Am venit acasa sa ma incalzesc
Si sa fac o baie, sa ma odihnesc.

- Ai venit degeaba, îi raspunse soacra,
Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!
Du-te la serviciu si de-o fi sa mori
Vine sindicatul cu-n buchet de flori...

Niciun comentariu: