2012-07-21

Leapșa Liebster!

Am primit de la  Mistress Kat.  un Blog Award mai aparte, care e și un fel de leapșă cu întrebări (să trecem la treabă!). Blog Awardul arată cam așa:



REGULI:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.  Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

2. 
1. Îmi place să ascult concerte la vioara.
2. Animalele mele preferate sunt cainii
3. Ador strugurii
4. Îmi place ceaiul rece
5. Culoarea mea preferată e alb
6. Vanesa Mae este artistul meu preferat
7. Nu-mi place să merg pe jos
8. Am ochelari
9. Mi-a plăcut mult serialul Urzeala Tronurilor
10. Am un papagal
11. Nu am  castigat la loz in plic never. 



3. (I)

1. Care e filmul tău preferat?
Jocurile foamei
2. Ce tip de bloguri urmărești?
books, politic,food
3. În ce an ți-ai fi dorit să te naști?
2012 ? 
4. Ai alergii Care?
Nu am

5. Caracterizează-te într-un cuvânt.
Tacut
6. Care e cea mai mare reușită a ta?
nu stiu
7. Un lucru care te face fericit.
cand imi iese , cand scap de o grija etc

8. Ciocolata preferată?
Heidi
9. Jetix sau Disney?
Disney 
10. În ce oraș ai vrea să te afli acum?
Tokyo

11. Care e ultima carte citită?
Inclestarea  regilor


3. (II)

1. Care e serialul tău preferat?
2. Ce post tv urmărești?
3. Ai drept de vot?
4. Ce animale de casa ai?
5. Caracterizează-te într-un cuvânt.
6. Cea mai mare ocazie ratata?
7. Un lucru care te face fericit.
8. Bautura preferată?
9. Cinema sau HBO?
10. Munte sau mare?
11. Ce carte citesti acum

4.
oanamarrria,APY,monika96,coshuletzulcolorath,niaharasworld,
shadowbooks,morethanordinarybooks.i-am-wide-awake,roxtao,
buburuzabia

Niciun comentariu: