2013-06-02

interviuri false cu Philip Roth si John Grisham

interviuri false cu Philip Roth si John Grisham
O jurnalista italiana l-a intervievat recent pe Philip Roth despre noua sa care tradusa in italiana.
Dupa ce au vorbit despre sex si cât de dura e relatarea iubirii trecute de o anumita virsta in cartea lui Roth, jurnalista l-a intrebat despre opiniile sale critice la adresa lui Obama, citând un interviu pe care-l acordase unui italian.
Roth a negat ca ar fi acordat interviul si a inceput sa faca research pe net despre domnul care sustinea ca l-ar fi intervievat., a mai descoperit via facebook si un interviu cu Grisham, cu aceleasi declaratii turbate si a mers mai departe pe firul cercetarii.Si-a rugat agentul de presa sa vorbeasca cu agentul lui Grisham. Dupa cum banuia, nici Grisham nu acordase niciun interviu jurnalistului italian.
Acum scandalul e in floare, revistele care au publicat interviurile au facut mea culpa, le-au scos de pe net si au publicat scuze intervievatilor.
Domnul jurnalist e insa de negasit…
In caz ca vreti sa-l cautati se numeste Tommaso Debenedetti.
*
L-am iubit pe Roth pentru incrincenarea cu care a vrut sa-si faca singur dreptate. povestea pe larg in NEW YORKER
Mi-ar placea, sa existe oameni care sa faca asta si in Romania.
Am si eu citeva banuieli asupra unor interviuri facute din condeiul imaginatiei cu cine stie ce vedeta locala sau nu…

Niciun comentariu: